miercuri, 30 martie 2011

Sardine la gratar cu sos de leurda


Acum, sosul de leurda nu e chiar un sos in adevaratul sens al cuvantului ci mai degraba un fel de tzatziki (100% n-am scris bine dar asta e, lasati asa).

Ingrediente:
- sardine sau sardele (foarte interesant, se pare ca reprezinta acelasi lucru, spre rusinea mea multi ani am trait in bezna si am crezut ca sunt lucruri diferite)


(a se observa si aprecia decorul minimalist format din resturile de leurda ramase dupa tocare) :)

- jumatate de legatura de leurda
- iaurt
- sare, piper, cativa stropi de lamaie


Se pun pestii pe gratar cam 20-25 minute.Eu am folosit unul rotund cu gaura in mijloc si capac care se pune pe aragaz (o sa detaliez alta data si cum sta treaba cu gratarele pentru aragaz, e o intreaga teorie aici).

Intre timp executam sosul care este foarte simplu: se toaca marunt leurda, se amesteca cu iaurtul, se potriveste cu sare, piper si lamaie si se da la rece pana sunt gata sardinele.




Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu