sâmbătă, 16 aprilie 2011

Cartofi cu coriandru si lamaie


Insotiti de piept de curcan la gratar si salata verde cu sumac (ca doar nu era sa ii mancam goi). :)
Ingrediente:
- 600g cartofi taiati cubulete
- 1 lingurita de coriandru boabe
- 2-3 linguri de ulei (am folosit de palmier)
- zeama de la o lamaie
- sare, piper (la final, nu mai devreme)


Se pune uleiul in tigaie se lasa un pic sa se incinga (nu f mult, 1 minut) si se pun cartofii.


Ii tinem (amestecand din cand in cand) pana devin aurii (timp in care zdrobim boabele de coriandru in mojar.).


Adaugam coriandrul si ii tinem pana cand se rumenesc.


N-ar fi rau daca ati mai incerca cate unul din cand in cand (nu de alta, dar globalizarea asta ne-a adus foarte multe tipuri de cartofi, fiecare cu un comportament diferit la gatit) .
Cu 2-3 minute inainte de final adaugam si zeama de lamaie (la fel, mai amestecam de cateva ori).
Ideal ar fi sa ii mai tinem cu capacul pus inca 2-3 minute dupa ce am oprit focul, asa ca sa se mai inmoaie putin.

Legat de salata verde, am pus cam o lingurita si jumatate de sumac (eu am luat de la carrefour dar se gaseste si la macelariile arabesti). Trebuie incercat neaparat, scoate salata noastra din sfera banalului si ii da o usoara aroma orientala ce se potriveste la fix cu cartofii cu coriandru si lamaie.

In rest ce sa zic, spre rusinea mea (de bucatar) de data asta n-am gatit eu, dar spre mandria mea (de sot) a gatit sotia.
Eu doar am pozat si am mai intrebat din cand in cand daca e gata. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu