duminică, 8 mai 2011

Meniu de criza


Criza de timp, bineinteles.
Cum in ultimele zile am fost extrem de ocupat am cam lasat gatitul pe ultimul plan si in replica a trebuit improvizez chestii simple si rapide, ca de pilda salata de mai sus.
Eh, macar am mancat sanatos, ce sa zic. :)
Ingrediente (3 portii):
- 1 salata verde
- 2 maini de rucola
- 400g vita (vrabioara, antricot, steak sau similar; ca o paranteza niciodata nu mi-a fost clar ce parte a vitei este vanduta drept steak) :)
- 200g telemea mix de oaie si capra (delicioasa, am luat de aici)
- sare, piper, ulei de masline.

Procesul este extrem de simplu, facem vita la gratar (un pic in sange) apoi punem salatele intr-un castron si trantim telemeaua si vita deasupra. Asezonam si gata. :)


Ca bonus, o sa ofer o reteta deosebita: ceva special, ceva fin, o specialitate rar intalnita. Initial mi-a fost frica sa ma apuc (avand in vedere complexitatea retetei) dar un cititor fidel mi-a solicitat aceasta reteta.
Si deh, stiti cum se spune: vox populi, vox dei; sa ii dam cezarului ce-i al cezarului, alea alea.
Asa ca am onoarea sa prezint
.....
.....
..... 
.....
(un pic de suspans nu strica niciodata)
sandwich cu branza!!!!


Mai exact, biscuiti sarati cu cereale integrale si urda framantata cu marar (cumparata tot de la magazinul cu branzeturi).

Pofta buna, Cimino! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu