joi, 29 septembrie 2011

Fish fingers la cuptor


In primul rand sa-mi fie iertata prezentarea, stiu ca din punct de vedere al reprezentarii 3D am obtinut ceva intre fish fingers si parjoale moldovenesti dar totusi vorbim aici de un produs manufacturat si nu de ceva procesat industrial, da? :)
Acum, chiar m-am gandit cum s-ar traduce fish fingers, dar n-am ajuns la nici un rezultat. Gujoane nu sunt ca alea se fac din file direct. Chiftele iarasi nu sunt pentru ca au alta prezentare. Poate degetele de peste ( dar suna extrem de aiurea totusi). Ma rog, numele e irelevant pana la urma. :)

Ingrediente:
- 1kg de file de cod congelat; s-a dovedit ca dupa decongelare am obtinut undeva la 600g file pur, restul a fost gheata, atat crusta de la exterior cat si apa cu care a fost injectat :))
- 2 cartofi mici
- 1 ceapa mica
- 1 morcov mic
- 2 oua
- 1 legatura mica de patrunjel
- sare piper
- faina
- pesmet

Taiem ceapa marunt, marunt. Apoi radem cartofii si morcovul.
Tocam fileul de cod la robot si apoi amestecam cu ceapa, cartofii, morcovul, un ou si patrunjelul taiat marunt. In final ar trebuie sa obinem o comopozitie gen chiftele. Saram si piperam.

Cat timp incalzim cuptorul la 190-200 grade ne apucam sa pregatim 'degetelele'.
Punem intr-o farfurie cam 100g de faina, in alta 100 g de pesmet si in ultima un ou pe care il si batem bine.
Modelam niste forme mai lunguiete si apoi trecem prin faina, ou si pesmet (in ordinea asta).

Asezam intr-o tava pe care am tapetat-o cu hartie de copt (asta ca sa ne facem viata mai usoara) si lasam la cuptor pana se rumenesc bine. Si cam asta e.

Am servit cu iaurt.


Pofta buna!

P.S. M-am inspirat de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu