luni, 26 septembrie 2011

Pizza cu hribi si jambon


Adica un fel de pizza prosciutto e funghi.
N-am folosit eu chiar prosciutto ci mai degraba un fel de jambon, dar ideea cam aia e. :)

Ingrediente:
- 100g jambon, eu am luat de la Reinert au ei o specialitate gata ambalata pe genul semi-crud (adica mai inspre prosciutto, cum ar veni)
- 250g de mozarella; chestia asta cu mozarella e axiomatica, adica daca vrei sa ai pizza pui mozarella la baza, nu cascaval sau alte prostii.
- o mana mare de hribi; am folosit hribi uscati pe care i-am hidratat in apa calduta cam 1h
- 1 castronel de pasta de rosii in care punem un praf de busuioc, unul de oregano, sare, piper si un praf de zahar
- aluat; nu am o reteta anume, pur si simplu il fac la masina de paine si iese cat se poate de ok

Intindem aluatul bine bine, il punem binisor in tava si punem sosul de rosii deasupra.
Adaugam jambonul si ciupercile si la final punem mozarella taiata felii.

Incingem cuptorul la temperatura maxima (neaparat) si dam la cuptor pentru maxim 9-10 minute.
Rezultatul - delicios.
Sa nu va ia valul si sa mai puneti alte ingrediente ca nu se merita, parol. :)
Pizza asta iese foarte buna in formula asta simpla.


In rest ce sa zic, pofta buna si daca aveti chef de pizza in continuare puteti incerca o pizza pollo e funghi sau poate o pizza cu trei tipuri de branza sau daca aveti chef de ceva omega 3: o pizza cu sardine de ce nu?.  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu