luni, 5 decembrie 2011

À Paris


Dupa cum ati remarcat in ultimele zile radu nu prea a mai gatit.
Din motive cat se poate de obiective, bineinteles. :)
Soarta (mai exact angajatorul meu) a decis ca trebuie sa merg la Paris pentru cateva zile cu scopul declarat de a clarifica anumite chestiuni oarescum urgente.
Chiar daca am fost un pic cam pe fuga tot am reusit sa surprind un pic din farmecul sau culinar. :)


Adica ceva mezilicuri:

 dulciuri:




 tarte fel de fel:

legume si fructe:

saucisson:

si iar saucisson plus ceva jambon:



 un pic de sampanie:

un ceai:


o delicatesa:

o branzica: :)





si cam atat. :)

Din pacate de fiecare data cand am mancat in oras am uitat sa iau camera la mine, asa ca n-am cum sa ilustrez festinul de paste (8 feluri!) dintr-un mic restaurant italian din Neuilly sau pestele cu legume savurat intr-un bistro de cartier. Eh, ce sa faci ramane pentru data viitoare. :)

Bon Appétit!

2 comentarii: